Детальки-дивинки-1

Posted: пятница, 29 июня 2012 г. by Unknown in
0


Знімні педалі МКС EZY.  


 МКС - японський виробник аксесуарів для велосипеда, у тому числі і педалей. Знімні педалі МКС EZY розроблялися для складних велосипедів, щоб в складеному стані мати мінімальний розмір, а також швидко знімати чи встановлювати педалі, заощаджуючи час. Спектр застосування знімних педалей розширився і на інші типи велосипедів. Особливо вони дуже зручні при частих перевезеннях велосипеда на автомобілі і в поїзді, коли перед упаковкою велосипеда в чохол перекручувати звичайні педалі навпаки.   Виготовляються в різних варіантах: пластикові або металеві, дорожні або контактні. Не змінюється тільки пристрій зняття і установки. У всіх знімних педалей МКС однакова приймальня частину і їх легко переставити на інший велосипед за кілька секунд без інструментів. Вставити або зняти педаль з велосипеда дуже просто - кільце з насічкою зсувається в бік шатуна, фіксатор відпускає педаль і вона виходить з шатуна.

Складаний шолом Pango. 



  Більшість велосипедних шоломів хоч і забезпечують необхідну безпеку, але досить громіздкі. Коли вони не знаходяться на голові, то приходиться шукати для них місце або в крайньому випадку пристібати до велосуке. Велосипедний шолом Pango, виготовлений за запатентований технології може змінювати свій об'єм і складається в два рази. Він легко може в складеному стані поміститися в кишеню велосумки.   Принцип складання Pango полягає в тому, що бічні панелі шолома зсуваються всередину, а задня частина загинається туди-ж. Бічні панелі можуть зніматися і змінюватися на вентильовані з отворами. Діапазон розмірів 55 - 61 см. Шолом сертифікований відповідними інстанціями з безпеки і може використовуватися в інших видах спорту.

Бамбукові рами для велосипедів.


    Компанія Calfee Design знаходиться в Ла-Сельва, штат Каліфорнія. Відома, як виробник карбонових рам. Паралельно з традиційним для себе матеріалом - карбоном виготовляє і бамбукові рами. Бамбук прекрасно конкурує з усіма матеріалами, з яких виготовляють рами велосипеда: сталлю, алюмінієм, титаном і навіть карбоном. Він дуже легкий, відрізняється жорсткістю і стійкий до ударів, крім того добре гасить вібрацію.


  Кожну раму роблять індивідуально під замовника. Процес виготовлення рами починається з підбору найбільш якісних бамбукових трубок. Їх розмір, товщина і інші параметри залежать від типу велосипеда і побажань клієнта. Після відбору трубки з бамбука піддають термічній обробці - випаленню. Під водействія температури бамбук стає ще міцніше і на поверхні утворюється твердий тонкий захисний шар. Також випал надає бамбуку приємний коричневий колір. У перший час трубки між собою закріплювали за допомогою карбонових перехідників, але через те, що бамбук і карбон мають різні показники теплового динамічного розширення в даний момент використовують конопляне волокно, залите екологічно чистої епоксидною смолою. З металу робляться тільки дропаути на задніх пір'ї вилки і вставка каретки.
  Всі операції проводяться вручну. На кожну бамбукову раму йде близько 40 годин ручної праці. В результаті виходить рама вагою 1.8 - 2.7 кг. Компанія Calfee Design виготовляє бамбукові рами для всіх типів велосипедів, і навіть для тандемів і дає 10 років гарантії на свій виріб.

Підвіска Giant Maestro.



    Підвіска Giant Maestro - розробка компанії Giant для позашляхових велосипедів дозволяє працювати окремим вузлам велосипеда не впливаючи на один одного в залежності від умов їзди. Зусилля педалювання, гальмування і амортизаційні процеси проходять незалежно і не впливають на один одного.  Оригінальне розташування чотирьох шарнірів підвіски створює так звану "плаваючу вісь" обертання, яка перешкоджає силі, що впливає на повноцінну роботу амортизатора під час набору швидкості, що не допускає розгойдування велосипеда і підвищує ККД педалювання. Заднє колесо рухається по траєкторії, яка ефект віддачі в педалі, що викликається різким натягом ланцюга зводить до мінімуму.  Плаваюча вісь обертання сприяє великий чутливості підвіски до невеликих купинах і дозволяє амортизатору практично не реагувати на гальмування.
 При русі підвіски, вісь заднього колеса рухається не по радіусу, а строго вертикально. Це виключає негативний взаємний вплив амортизаційної і гальмівної системи на один одного. Паралельно досягається хороший контакт з поверхнею дороги, а значить і краще гальмування. Характеристики роботи підвіски Giant Maestro змушують працювати її лінійно. "Плаваюча вісь" не допускає "пробоїв" при максимальному стисканні амортизатора і дозволяють однаково відчувати системі перешкоди будь-якого розміру.  Giant Maestro дозволяє легко контролювати велосипед на спусках і в самих крутих підйомах. Комфорт і керованість досягаються ходом підвіски в 100мм. Властивості Maestro дозволяють виготовляти велосипеди з відмінними характеристиками для всіх напрямків МТВ, від крос - кантрі до даунхилла.


Аеродинамічні тести у велоспорті.



     Коли удосконалення технічних характеристик велосипеда досягло певної межі і різниці в показниках окремих компонентів різних виробників практично не стало, звернули увагу на опір повітря, яке велосипедист долає при їзді. Цей показник мав значне цифрове значення, тому тут було над чим попрацювати. Як у літакобудуванні та автомобільної промисловості для тестів, як зустрічний потік повітря діє на велосипедиста використовують аеродинамічну трубу. Це дороге пристрій допомагає визначити взаємодію об'єкта (велосипедиста) з потоком вохдуха, а також визначити діючу силу в чисельному значенні. Під час тестів визначається оптимальна посадка велосипедиста, а також коефіцієнт опору зустрічному потоку повітря окремих частин велосипеда і екіпіровки спортсмена.  Конструкція аеродинамічної труби являє собою кімнату, з одного боку якої встановлені вентилятори великої продуктивності, вони і створюють потік повітря, що імітує зустрічний вітер, швидкість якого регулюється зміною потужність електродвигунів, обертаючих лопаті вентилятора. На стелі, підлозі та стінах труби установленно велике тколічество датчиків та відеокамер, які реєструють показники. Для видимості потоків і їх зміни в проходить повітря підмішують дим. Велосипед закріплюється жорстко на платформі, яка може рухатися по вертикалі і горизонталі, імітуючи зміна напрвления зустрічного потоку.  Вже давно за допомогою тестів визначили, що приблизно 30% спротівленію повітрю створює велосипед, і 70% припадає на велосипедиста. Причому левова частка припадає на голову та руки, вірніше їх положення. За допомогою відероліков, знятих в аеродинамічній трубі велосипедистів привчали приділяти велику увагу не тільки фізичної стороні і тактики ведення перегонів, але і стежити за своєю посадкою. Вся екіпірування велосипедиста також проходить обдув в трубі. Для останніх моделей велосипедів рами виготовляються з труб з "яйцеподібним" перетином, що мають менший опір повітря в порівнянні з круглими. Усім цим нововведеннями багатьом іншим ми зобов'язані тестів в аеродинамічній трубі. Саме тестування представляє копітку, тяжку і тривалу за часом процедуру. Ще більше часу займає обробка результатів тестування, з яких роблять певні висновки і вносять зміни в конструкцію велосипеда або одяг велосипедиста. Потім все повторюється заново, і так кілька разів.

Контактні педалі.  



   Контактні педалі з'явилися на початку 90-х років минулого сторіччя. Вони прийшли на зміну тукліпсамі з ременями. Це був один з найбільш значущих технічних проривів у велоспорті. Одним з перших професіоналів, хто став використовувати новинку в 1990 році був Грег Хербольд - відомий гонщик. З виробом фірми Shimano, він незабаром став чемпіоном світу. Зараз, в середовищі професіоналів контактні педалі використовуються поголовно, але серед любителів це явище не так сильно поширено і на це є свої причини.  Контактні педалі прийшли в велоспорт з лижного спорту. Через ненадійного кріплення лиж багато спортсменів отримували травми і переломи. Треба було щось змінювати, і в кінці кінців придумали спеціальний роз'єм, надійно утримує лижу на взуття. Цей принцип і перекочував з деякими змінами в світ велоспорту. Конструкція контактних педалей проста як технічно, так і з точки зору використання. На підошві велосипедної взуття знаходиться жорстко прикріплений металевий шип, який при установці ноги фіксується в упорах на педалі і надійно утримується за допомогою пружин. Щоб звільнити стопу від педалі необхідно повернути її в бік: упори розсуваються і звільняють взуття.     Переваги контактних педалей. 
 1. Безпека. Звичайні педалі збільшують можливість одержання травми. Їх гострі краї можуть поранити ногу при зіскакуванні її з педалі. Контактні педалі забезпечують фіксацію ноги, запобігаючи зіскакуванню і швидке відстібання в разі небезпеки. 
 2. Ефективність педалювання. У зв'язку з жорсткою фіксацією між взуттям велосипедиста і педаллю підвищується ефективність педалювання. При цьому повністю реалізуються зусилля гонщика за рахунок "правильного" раціонального кругового педалювання, коли зусилля до педалі прикладається не тільки при русі її вниз, але і вгору. Особливо це ефективно працює в короткому спринті на треку. 
 3. Повний контроль велосипеда. Контактні педалі дозволяють виконувати численні трюки на велосипеді: виконувати стрибки, піднімати і закидати заднє колесо набік і на перешкоди і ін Особливо ця перевага в нагоді в екстремальних видах велоспорту BMX і MTB дисциплінах при подоланні вузьких і небезпечних трас.  Єдиним недоліком на момент появи контактних педалей було те, що багато професійні спортсмени, які звикли за багато років до тукліпсамі насилу переходили на нововведення. Проблема полягала в тому, що при можливості падіння велосипедист рухом, виробленим роками до автоматизму намагався висмикнути ногу з тукліпси, що при наявності контактних педалей призводило до падіння. З часом ця проблема відійшла на задній план. Для молодого покоління спортсменів такої проблеми взагалі не існує.

0 коммент.: