Історія
Posted: четверг, 5 июля 2012 г. by Unknown in
0
1800 рік
Одним з перших прикладів велосипеди доопрацьований спеціально для бездоріжжя це експедиція Солдати Буффало від Missoula, Монтана в Єллоустонський і в серпні 1896 року1900-1960-х років
Інший ранній приклад велосипедах позашляхових, коли велосипедисти автомобільних гонках використовувалися велокросу в якості засобу для підтримання в формі протягом зими. Велокросу в кінці кінців стає спортом у своєму власному праві в 1940 році, з першого чемпіонату світу в 1950 році. Французький Velo Club Parisien Хреста (VCCP) склала близько двадцяти одного молодого велосипедистів з околиці Парижа, який між 1951 і 1956 розроблені спорту, який був на диво схоже на сьогоднішній день на гірських велосипедах.
Roughstuff Стипендія була заснована в 1955 році позашляхових велосипедистів у Великобританії . В штаті Орегон, один Chemeketan клубу, Д. Гвінн, побудованих грубе велосипед стежка місцевості в 1966 році. Він назвав це "гірський велосипед" по прямому місця використання. Це може бути першим використанням цього імені.
В Англії в 1968 році, Джефф програми , вершник мотоцикл випробувань, почав експериментувати з внедорожной конструкції велосипеда. До 1979 року він розробив звичай побудований легкий велосипед, який був унікально підходить для мокрих і брудних умовах бездоріжжя знаходиться в південно-східній Англії. Вони були створені близько 2 дюйми на шини Nokian 650B сніг, хоча 700c (29er) версії був також підготовлений. Вони були продані під брендом Cleland циклів до кінця 1984 року. Велосипеди на основі дизайну Cleland були продані англійський цикли і Highpath інженерно до початку 1990-х рр..
1970-1980-х років
Існували кілька груп вершників у різних районах США, які можуть зробити обгрунтовані претензії до гри участь у народженні цього виду спорту. Вершники в Crested Butte, Колорадо і Купертіно, штат Каліфорнія возився з велосипедами і адаптувати їх до суворих позашляхових верхом. Змінений важкий крейсер велосипед , старий 1930-х і 40-х Schwinn велосипеди модернізовані з кращими гальмами і шинами жиру, були використані при русі накатом вниз гірськими стежками в Марін Каунті , Каліфорнія в середині-кінці 1970-х років. У той час не було гірських велосипедів. Найбільш ранні предки сучасних гірських велосипедів були засновані на кадри з крейсера велосипеди, таких як зроблені Schwinn . Schwinn Excelsior була рамка вибору завдяки своїй геометрії. Вершники використовували повітряна куля втомився крейсерів і зміна їх передачі та мотокрос або BMX-стилю кермо, створюючи «klunkers". Термін також використовується в якості дієслова, так як термін «гірський велосипед» ще не був у використанні. Райдери будуть мчати по гірських fireroads, в результаті чого центр гальмо, щоб спалити жир усередині, вимагаючи вершників для упаковки підшипників. Вони були названі " Repack Races "і викликало перший інновації в технології гірських велосипедів, а також початковий інтерес публіки. Цей вид спорту зародився в Каліфорнії в окрузі Марін "з гори Tamalpais .Він не був до кінця 1970-х і початку 1980-х, що дорожній велосипед компанії почали виробництво гірських велосипедів з використанням високотехнологічних легких матеріалів. Джо Бриз , як правило, приписують введення перший спеціально побудований гірський велосипед в 1978 році. Том Річі пішов, щоб зробити кадри для компанії Гірські, партнерство між Gary Fisher , Чарлі Келлі і Том Річі . Том Річі, зварювальник з навичками в каркасних будинків, а також побудовані оригінальні мотоцикли. Три партнерів компанії в кінці кінців розчиняється партнерства, і компанія стала Fisher Гірські велосипеди, а Том Річі почав свій власний магазин кадру. Перші гірські велосипеди були в основному дороги велосипедних рам (з важкими труб і різної геометрії) з широкою рамою і вилкою, щоб забезпечити більш широку шину. Кермо також відрізняється тим, що вони прямі, поперечні встановлений кермо, а не впав, зігнуте кермо, які зазвичай встановлюються на шосейні велосипеди. Крім того, деякі частини на ранніх велосипеди гірські виробництва були взяті з BMX велосипедах. Інші учасники були Отіс Гай і Кейт Bontrager .
Том Річі побудував перший на регулярній основі рама гірського велосипеда, який був аксесуарами Гарі Фішер і Чарлі Келлі і продав їх компанії під назвою Гірські (згодом перейменованої в Fisher Гірські велосипеди потім купили шлях , як і раніше під назвою Gary Fisher, в даний час продаються як шлях в "Gary Fisher колекція"). Перші два серійних гірських велосипедів було продано на початку 1980-х років: Спеціалізовані Stumpjumper і Univega Alpina Pro. У 2007 році документальний фільм Klunkerz: Фільм про Гірський велосипед був звільнений. Фільм документує предмет гірський велосипед історія в цей період становлення в Північній Каліфорнії.
У той час велосипедної індустрії був не в захваті від гірського велосипеда, який багато хто вважає короткостроковим захопленням. Зокрема, великі виробники, такі як Schwinn і Fuji вдалося побачити значення всюдихід велосипед і буму в «екстремальних видів спорту. Замість цього, перше масове виробництво гірських велосипедів були розпочаті нові компанії, такі як рюкзаки (пізніше, Фішер Гірські велосипеди), Річі, і спеціалізовані . Спеціалізований американський запуску компанія, яка організувала виробництво рам для гірського велосипеда з заводів в Японії і на Тайвані. Першою на ринок в 1981 році гірський велосипед Спеціалізовані багато в чому слідують геометрія рами Том Річі, але використовується TIG зварювання вступити в кадрі труб замість філе-пайки, процес краще підходить для масового виробництва, і які допомогли скоротити трудові і виробничі витрати. велосипеди були налаштовані з 15 передач використанням перемикача передач, потрійний передні зірочки, і п'ять задні зуби.
1990-2000-х років
Протягом 1990-х і першого десятиліття 21 століття, на гірському велосипеді переїхав з маловідомих спорту основної діяльності. Гірські велосипеди і спорядження для гірського велосипеда, яка колись була доступна тільки в спеціалізованих магазинах або поштою порядку стали доступні в стандартних магазинах велосипед. До середини першого десятиліття 21-го століття, навіть універмаги, такі як Wal-Mart розпочала продаж недорогих гірських велосипедів з повною підвіскою і дисковими гальмами. У першому десятилітті 21-го століття, тенденції в гірські велосипеди включають "всі гірські велосипеди", 29er і Singlespeed . "Все гірський велосипед» характеризується 4-6 дюймів (100-150мм), подорожі, можливість спуститися і працювати з дуже жорстких умовах і при цьому педаль ефективно для лазіння. 29er велосипеди тих, хто використовує 700c розміру диски (як і більшість дорожніх велосипедів), але ширше і підходить для шини на два дюйми (50 мм), ширина і більше, збільшення діаметра колеса може котитися через перешкоди краще і дає більше шин пляма контакту , але також призводить до більш довгу колісну базу, що робить велосипед менш гнучкими, і в меншій космічних подорожей для підвіски, тому 29er не підходить для невеликих райдерів і невеликий звивистій траси. Одношвидкісний вважається повернення до простоти, без компонентів трансмісії або перемикачі, але при цьому вимагає більш сильного гонщика.Після зростаючого тренда в 29-дюймові велосипеди (29ers, як зазначено вище), були й інші тенденції в суспільстві на гірських велосипедах за участю розміру шин. Одним з найбільш поширених є новою, кілька езотеричних і екзотичних 650B (27,5 дюйма) wheelsize, засновані на неясних розмір коліс для туристів велосипеди. Ще одна цікава тенденція в гірські велосипеди на оснащення стрибок бруду або міський велосипед з жорсткою вилки. Ці велосипеди зазвичай використовують 4-5 "вилки хід підвіски. Отриманий продукт використовується для тих же цілей, що й оригінальний мотоцикл. Часто згадуються причин для внесення змін до жорсткої виделкою є підвищення спроможності водія для передачі сили землі, що важливо для виконання трюків. В середині першого десятиліття 21 століття, все більше число гірських велосипедів орієнтованих курортів відкриті. Часто вони схожі або ж складним, як гірськолижний курорт або модифікувати їх конкретних кроків і платформ на покинутій фабриці в якості перешкод, як і MTB Рей критий парк . Гірський велосипед парків, які працюють як влітку діяльність на гірськолижних гір зазвичай включають в себе підйомники, які пристосовані для велосипедів, кількість трас різного ступеня складності, і прокат велосипедів об'єктів.