Шосейні велосипеди

Posted: понедельник, 9 июля 2012 г. by Unknown in
0


     Шосейні велосипедиДана категорія велосипедів - класичним напрямок велосипедобудівництва. Призначені для пересування в основному по рівному покриттю (шосе), досягнення високої швидкості і підтримки її тривалий час. Діаметр коліс шосейних велосипедів 28". Як покришки використовуються так звані трубки. Вони є одночасно і камерою і покришкою. До колеса трубка кріпиться за допомогою ефективного клею. Дуже маленька вага, високий тиск усередині трубки, близько 10-12 атмосфер, і вельми гладкого малюнка протектори дозволяють досягати найменшого опору кочення колеса по асфальту і, як наслідок, найвищій швидкості. Для менш якісного типу покриття використовуються колеса з камерою і покришкою, які називають "бортами". Проте швидкість руху на таких колесах відчутно нижча.
    Шосейні гонки як правило багатоденні і складаються з декількох етапів. Кожний з етапів протяжністю від 10 до 250 км з урахуванням рельєфу місцевості і кліматичних умов. У зв'язку з цим шосейний велосипед ділиться на наступні типи:

  1. для загального старту
  2. для роздільного старту



1)Для загального старту
База велосипеда робиться якомога коротшою для максимально ефективного розгону. Всі зазори між колесом і рамою зводяться до мінімуму. Кермо велосипеда скручене за формою бублика і дозволяють велосипедистові займати високе і низьке положення. Це дає можливість спортсменові педалювати в різних режимах довгий час і пересуватися з високою швидкістю.
2)Для роздільного старту
Призначений для подолання порівняно невеликого відрізка шляху за максимально короткий час. Кермо велосипеда не "скручене" і має ряд додаткових накладок. Ці накладки нагадують роги різних довжини та напрямку, тому такі велосипеди називають "рогатками". За відсутності великого вітру застосовують більш аеродинамічну конструкцію заднього колеса, виконану у вигляді монокока з композитного матеріалу. Це дозволяє спортсменові розвивати велику швидкість. Переднє колесо залишають оспицьованим для кращого управління велосипедом. Дистанція роздільного старту змінюється від 10 до 25 км, яку велосипедисти проїжджають по черзі, стартуючи один за одним через певний проміжок часу.



0 коммент.: