Педали

Posted: вторник, 31 июля 2012 г. by Unknown in
0

   Педалі призначені для передачі мускульного зусилля через трансмісію на колесо. Усередині педалі знаходяться підшипники, що дозволяють осі педалі вільно обертатися щодо площадки педалі. Вісь педалі вкручується в шатун, причому на правій педалі різьба права, а на лівій - ліва .
  Для підвищення ефективності педалювання існують пристрої, що забезпечують фіксацію ноги на педалі, дозволяючи тим самим не тільки штовхати, а й тягти педаль . При цьому одночасно працюють обидві ноги, що збільшує обертаючий момент і знижує навантаження на коліна, працює більша кількість м'язів. Такі пристосування практично виключають зісковзування ноги з педалі при швидкій їзді по сильно пересіченій місцевості, але збільшують ймовірність падіння через застрявання ноги на педалі на низьких швидкостях.
   До недавнього часу фіксація ніг на педалях здійснювалася переважно за допомогою тукліпсов - спеціальних скоб і ремінців, «прив'язують» ногу до педалі. Тукліпси небезпечні тим, що при падінні велосипедист може не встигнути вийняти ногу. Сучасні велосипеди обладнуються «контактними» педалями, які працюють як автоматичний замок, який відстібається спеціальним рухом ноги (наприклад поворотом стопи на 15 ° -20 ° в горизонтальній площині).
  Контактні педалі вимагає спеціальних, сумісних з ними, велотуфлі, а, точніше, відповідної частини (шипів) сумісної системи. Для зручності педалювання підошва велотуфлі зазвичай робиться жорсткою. У туристичних моделях велотуфель, призначених для нетривалих прогулянок пішки, навколо кріплення шипа роблять спеціальні виступи протектора, що захищають шип від стирання об асфальт, підошва таких велотуфель може бути більш гнучкою. Ходіння в спортивних велотуфлях вкрай незручно і може їх пошкодити.



                     











0 коммент.: