Шпиці
Posted: понедельник, 30 июля 2012 г. by Unknown in
0
Спиці бувають постійного та змінного перерізу. Спиці змінного перерізу діляться на три види:
Single-butted мають потовщення у кінця з головкою. Іноді використовуються, коли потрібна велика міцність на колесі з ободом зі стандартними отворами.
Double-butted мають потовщення на кінцях і тонку середню частину. така конструкція дозволяє робити більш легкі, міцні і еластичні спиці. основний ефект даних спиць спостерігається при ударних навантаженнях, коли спиця зберігає міцність у точках зосередження напруг (у ніпеля і в фланця) і одночасно еластично розтягується, передаючи частину навантаження на сусідні спиці.
Triple-butted мають три різних діаметра в перерізі.
Аеродинамічні (еліптичні) спиці представляють із себе варіант double-butted, в якому витончена частина має перетин у вигляді еліпса, що робить таку спицю трохи більше аеродинамічній. Важливим моментом є те, що при складанні колеса з такими спицями краще видно будь деформації кручення спиці.
Аеродинамічні (плоскі) мають більш ярковираженний плоский або каплевидний аеродинамічний профіль.
Single-і Triple-butted спиці дозволяють вирішити одну з проблем конструкції колеса. Справа в тому, що на спицях різьба Накатна, а не нарізна і отвори у фланцях повинні бути більше діаметра спиці. Таким чином на спиці постійного перетину створюють на фланці нерівномірне навантаження, що негативно позначається на втомної міцності фланця.