Фрірайд

Posted: четверг, 5 июля 2012 г. by Unknown in
0


   Фрірайд є дисципліна гірського велосипеда тісно пов'язана з гору їзда на велосипеді і стрибки бруду зосереджені на прийоми, стиль і технічні характеристики сліду. В даний час визнано одним з найпопулярніших дисциплін в гірському велосипеді.
    Термін фрірайду був придуманий сноубордистів , як їзда без набору, звичайно, цілі та правила. У гірських велосипедах, він їде стежка з самої творчої лінії можливо, що включає в себе стиль, амплітуда, управління і швидкості.

Фрірайд є дисципліна гірського велосипеда тісно пов'язана з гору їзда на велосипеді і стрибки бруду зосереджені на прийоми, стиль і технічні характеристики сліду. В даний час визнано одним з найпопулярніших дисциплін в гірському велосипеді.
Термін фрірайду був придуманий сноубордистів , як їзда без набору, звичайно, цілі та правила. У гірських велосипедах, він їде стежка з самої творчої лінії можливо, що включає в себе стиль, амплітуда, управління і швидкості.

Історія

Оригінальні велосипеди для фрірайду були змінені вниз велосипеди, які використовували передач, що дозволило водієві їхати в гору, а також їх вниз. Сучасні велосипеди для фрірайду схожі на гору велосипеди, але мають трохи менше підвіски і легше, - що дозволяє їм для катання не тільки вниз, але через більш технічні розділи, такі як перешкоди North Shore. Крім того, більшість велосипедів для фрірайду мають трохи крутіше headangles і коротше колісної бази, ніж чистий спуск велосипеди для полегшення маневреності на повільних, технічні ділянки сліду.
Лижний області почали обійматися спорту фрірайду, додавши, велосипед стійки для підйомників для створення « підняти доступ на гірському велосипеді ". Це допомагає гірськолижних курортів працюють цілий рік і дає байкерів можливість їздити більше працює за менший час.

Відмінності між downhilling і фрірайду

Фрірайд на хардтейл велосипед для фрірайду.
Через подібності з велосипеда і часто використовували верхової їзди місцях, розбіжності між гору верхом і фрірайд часто забувають. Наприклад, фрірайд велосипеди мають крутіше голови трубки кути і коротше колісної бази для низькошвидкісних стабільності на технічні трюки, а під гору велосипеди мають нероба headtube кути і більше колісної бази для абсолютного стійкість на високих швидкостях за рахунок низької швидкості маневреність. Гірські їзди в першу чергу стосується убування схил на даний курс як можна швидше. Є багато перешкод, часто в гору верхом, в тому числі стрибки, краплі, і скелясті розділів.
Фрірайд, за визначенням, набагато більш широкій області верхової їзди. Наприклад, фрірайдер часто їздити на дуже вузьку дерев'яну планку підняли до двадцяти п'яти футів над землею, йдуть з скелі, підняв платформ або інших штучних або природних об'єктів на посадку, або "перехідний період" до сорок футів нижче. Це може включати в себе стрибки через структури нижче, такі як дороги або шосе. Багато аспектів фрірайду схожі на гору верхом, з широко відкритими швидкість і технічні, і дуже крутих ділянках або бруд стрибки з серією техногенних стрибків і приземлень. Ще одним ключовим відмінністю є акцент на виконанні трюків або стильний їзди позиції в той час як в повітрі. Фрірайду звичайно, можна порівняти з скейтпарк , де мета слід є надання широких можливостей для водія піднятися в повітря, кинути трюків, а також створювати нові і творчі ліній і на місцевості.
Рама виготовлена ​​зазвичай з алюмінієвих сплавів і / або сталі, і як правило, менше будують в порівнянні з гору велосипед. Це майже завжди оснащені задньою підвіскою системи, і багато виробників, як і раніше покладаються на прості системи (наприклад, одного стержня), щоб зберегти сили і без будь-яких перебоїв підвіски. Фрірайд кадрів також може бути легше (там, де вага є важливим фактором), ніж спуск кадрів, ці велосипеди бути призначений фрірайду полегшений і, можливо, оснащені новим, негабаритні "onepointfive" (дюйм) стандартних труб голову, для того, щоб задовольнити зростаючий попит на сильних, довго подорожі (150-180 мм), один вилки корона. Там також існує міцніше порода фрірайд велосипедів. Ці велосипеди розраховані на вагу не об'єкт міцність і надійність, а не легкий вагу.
 Вилка
Одномісний корону вилки стали більш популярними. Такі компанії, як Fox, відповідь продукти (Manitou), Marzocchi і RockShox, познайомив їх з дуже схожим силу своєї подвійної колегами короною, з величезною перевагою, що однією короною. Це дозволяє значно вужчий діаметр кермового, і, зовсім недавно, бортовий трюки, такі як "Barspin ' або 'Tailwhip " , за рахунок жорсткості при крученні. Це дозволяє велосипедів, які будуть використовуватися в різних напрямках.
Північний Берег
Dirt стрибки на професійному конкурсі з фрірайду в Сіетлі, штат Вашингтон .
Для більш детальної інформації по цій темі см. на гірському велосипеді в Британській Колумбії .
Цей вид спорту поширився по всій планеті, але широке визнання відправною точкою для додавання штучних перешкод для гірськолижних трас є Ванкувер, Британська Колумбія "North Shore". Мається на увазі три гори через вхід Burrard від центру Ванкувера , гори Сеймур , Mt. Fromme і Cypress Mountain .
Гори були не перші місця, щоб гірськолижних трас з природними перешкодами, але вони були одними з перших місць, щоб мати штучних перешкод, таких як мости і худий гойдалки хитається . Стежка будівельники часто інтегрувати багато природні об'єкти, використовуючи занепалих журнали їздити на скелі і варто стрибати або кататися вниз.
Траси на північному узбережжі в основному описується як «технічний». Це означає, що сліди кути щільно і протектора розкиданих природних перешкод, таких як камені і коріння.
 Пропаганда
"Берег" відбулися деякі розбіжності.  Велика частина стежки побудовані на приватній власності або парк. До н.е. парки відреагував на зростаючу популярність фрірайду з підвищеним примусові заходи щодо незаконного будівництва стежки і використання. Основні голоси в конфлікті в Північному Ванкувері району був радником Ерні Кріст, який був лобіюванні закриття все стежки на горі. Fromme . Житлового будівництва на базі гір скаржаться байкери збираються через свої газони і т.д. розширення житлових районів закликав до знищення деяких стежки на горі Сайпресс . Були також випадки саботажу (наприклад, видалення опори моста). Зовсім недавно, в Howell Productions Місяць співпрацює з IMBA створити «педаль-Driven: bikeumentary"., Документальний фільм, що розповідає про конфліктів і зіткнень між фрірайдерів та громадських керівників землі за право будувати траси і їздити на державних землях
 Північний берег Гірський велосипед асоціації
Щоб сприяти велосипед і зберегти сліди відкрити є інформаційно-пропагандистської групи, Норт-Шор Гірський велосипед асоціації (NSMBA). Вони переговори з землевласниками, організувати добровольців для підтримки трас і проведення гонок. [ правити ]
Деякі з найбільш відомих гонщиків отримали разом і знімали свої трюки, прийоми та махінації. Найвідоміший з партії, включаючи North Shore Extreme, колективної, Kranked , і нова серія світової безлад.

0 коммент.: