Фари і світловідбивачі

Posted: вторник, 31 июля 2012 г. by Unknown in
0


       Передні і бічні световозвращатели зазвичай білі, задні - червоні. Передній Світловідбивач закріплюється на верхньому кінці передньої вилки, задній - під сідлом або на містку заднього багажника, а бічні - на спицях коліс. Фари (з живленням від батарей або від генераторів, що приводяться в обертання колесами велосипеда) закріплюються на кермі або на елементах рами. Деякі велосипедисти використовують також фари на шоломі і білі, жовті або червоні миготливі ліхтарі на самому велосипеді, на шоломі, руках, ногах або поясі.







Отже, освітлення на велосипеді - це світлотехніка, що представляє собою сукупність пристроїв, що забезпечують безпечну їзду в темний час доби. До світлотехніці можна віднести габаритні ліхтарі, велофари і налобні ліхтарі. Вони можуть мати різну потужність і принцип кріплення.

Велофари продаються в будь-яких спеціалізованих магазинах і навіть на ринку. У купівлі велосипедної фари не виникає жодних проблем, але що стосується її якості, то тут з'являються сумніви, чи всі вони насправді є ефективними на дорозі.


Часто можна побачити на полиці магазину велосипедну фару з дуже простої схемотехнікою, яка при цьому коштує чималих грошей. У ній лише один режим, малопотужні світлодіоди або галогенні лампи, а внутрішнє харчування забезпечують батарейки АА / ААА, яких вистачає приблизно на 3-4 години постійної роботи, через що обмежується автономність.

Висока цінова категорія ще не говорить про хорошу якість фари. Низький та середній ціновий діапазон властивий фарам, які можуть лише позначити велосипедиста на дорозі, а не реально висвітлювати шлях. Характеристики, надані виробником, часто прикрашені і не відповідають дійсності. Головне в велофаре - це її можливість розподіляти світло по поверхні, а не з високою потужністю концентрувати його в одній точці.

Ще один секрет неякісних велосипедних фар - їх сумнівне кріплення на кермо. Хороша фара повинна надійно сидіти на своєму місці, і не вилітати з кріплення на кожному горбі або ямі.

Потужні фари дають можливість оглядати дорогу в широкому світловому діапазоні. За своєю потужністю такі фари можуть порівнюватися з автомобільними фарами, а також мати різні режими роботи, наприклад, рівні яскравості і миготіння. Подібна фара може пропрацювати на мінімальній потужності більше 1 доби.


Габаритні вогні

Задній габарит (мигалка) призначений для позначення велосипеда в темний час доби. Наявність червоного ліхтаря забезпечує безпеку при їзді по неосвітленій місцевості.

При виборі заднього габариту слід враховувати її потужність - слабку мигалку практично не видно, так як вона не виділяється при світлі на неї автомобільними фарами. Слід також врахувати кут її огляду, наявність як мінімум двох режимів роботи (безперервне світіння і миготіння), можливість використовувати стандартні батарейки АА / ААА в якості джерела електроживлення, а також наявність надійного кріплення за підсідельний штир або багажник.







У темний час доби і в сутінках, в міських умовах, коли вулиці в достатній мірі висвітлені, краще використовувати миготливий режим габаритного вогню. Такий переривчастий світло найбільш яскраво виділяється серед інших вогнів. При їзді в абсолютній темряві підходящим буде режим безперервного світіння, тому що людині, що їде ззаду, або автомобілісту легше визначити відстань до вогню.

На додачу до габаритних вогнів, в якому б режимі вони не працювали, не буде зайвим додати світлоповертаючі тканина, яка служить в якості габариту. Як правило, Велоодяг і велосипедне спорядження вже мають світлоповертаючі елементи, які відштовхують потрапляє на них світло назад до джерела.

0 коммент.: