Способи повишення жорсткості вилки
Posted: воскресенье, 29 июля 2012 г. by Unknown in
0
1. Двухкоронние вилки. Давній і має багато недоліків спосіб: зростає вага, обмежується кут повороту керма, зростає ризик відриву рульового стакана рами. Зараз дві корони ставлять тільки у даунхильних монстрів з дуже великими ходами.
2. Вставна 20-ти міліметрова вісь збільшує жорсткість, в середньому, на 20%. Але потрібна спеціальна втулка для переднього колеса, в результаті чого монтаж / демонтаж колеса сильно ускладнюється.
3. Технологія ReversArsh (RA)-розташування горили (бустера) ззаду - застосовується на вилках MANITOU. Жорсткість зростає на 15-20%.
4. Збільшення висоти напрямних втулок для внутрішніх труб у вилок ROCKSHOX.
5. Виготовлення горили і штанів вилки як єдиної суцільнолитий (мононоковой) конструкції, оптимізація форми горили, наприклад, у MARZOCCHI. В результаті жорсткість зростає, а вага може навіть дещо знижуватися. Але можливості відремонтувати вилку при пошкодженні горили пропадають, доводиться міняти весь нижній блок або купувати нову вилку.
6. Установка додаткової горили, паралельно основній, зменшує навантаження на основну горилу, покращує ефективність роботи ободного гальма, збільшує будівельну висоту вилки і трохи - торсіонну жорсткість.
7. Збільшення діаметра ніг (стійок) вилки - 32 мм вже залишилися позаду, далі починаються мотоциклетні розміри.
8. Збільшення діаметра рульової труби до 1,5 дюйма - новий стандарт - допомагає робити досить жорсткі однокоронкі сходом до 150 мм. 9. Використання перевернутих вилок, які мають меншу непідресореної масу, великий хід (150-200 мм) при однаковій довжині з прямими, можливість обходиться без бустера (горили) - вистачає однієї кованої корони. Разом зі вставною віссю діаметром 20 мм виходить цілком пристойна жорсткість при великому ході. Marzocchi "Bomber Rac", "STRATOS S-8". У перевернутих також є деякі недоліки: ціна, вага, сумісність тільки з дисковими гальмами, уразливість внутрішніх труб і сальників (їх треба захищати спеціальними щитками), обов'язкове використання вставною осі діаметром 20 мм.
І ще про одну вилці варто згадати окремо. Це "однонога" CANNONDALE "Headshok Lefty Carbon ELO". CANNONDALE, мабуть, єдиний виробник велосипедів, який сам робить вилки. Вага 1480 г, хід 91 мм, перевернута, дві полукоронного, карбоново-алюмінієві штани, спеціальна вісь для кріплення колеса і оригінальний вузол ковзання ноги в "штанах", рульова труба під стандарт CANNONDALE - 1,56 дюйма, повітряна позитивна камера, масляний демпфер . Регулювання тиском повітря і електронне блокування з кнопкою на кермі, ціна, близько 1600 євро.
2. Вставна 20-ти міліметрова вісь збільшує жорсткість, в середньому, на 20%. Але потрібна спеціальна втулка для переднього колеса, в результаті чого монтаж / демонтаж колеса сильно ускладнюється.
3. Технологія ReversArsh (RA)-розташування горили (бустера) ззаду - застосовується на вилках MANITOU. Жорсткість зростає на 15-20%.
4. Збільшення висоти напрямних втулок для внутрішніх труб у вилок ROCKSHOX.
5. Виготовлення горили і штанів вилки як єдиної суцільнолитий (мононоковой) конструкції, оптимізація форми горили, наприклад, у MARZOCCHI. В результаті жорсткість зростає, а вага може навіть дещо знижуватися. Але можливості відремонтувати вилку при пошкодженні горили пропадають, доводиться міняти весь нижній блок або купувати нову вилку.
6. Установка додаткової горили, паралельно основній, зменшує навантаження на основну горилу, покращує ефективність роботи ободного гальма, збільшує будівельну висоту вилки і трохи - торсіонну жорсткість.
7. Збільшення діаметра ніг (стійок) вилки - 32 мм вже залишилися позаду, далі починаються мотоциклетні розміри.
8. Збільшення діаметра рульової труби до 1,5 дюйма - новий стандарт - допомагає робити досить жорсткі однокоронкі сходом до 150 мм. 9. Використання перевернутих вилок, які мають меншу непідресореної масу, великий хід (150-200 мм) при однаковій довжині з прямими, можливість обходиться без бустера (горили) - вистачає однієї кованої корони. Разом зі вставною віссю діаметром 20 мм виходить цілком пристойна жорсткість при великому ході. Marzocchi "Bomber Rac", "STRATOS S-8". У перевернутих також є деякі недоліки: ціна, вага, сумісність тільки з дисковими гальмами, уразливість внутрішніх труб і сальників (їх треба захищати спеціальними щитками), обов'язкове використання вставною осі діаметром 20 мм.
І ще про одну вилці варто згадати окремо. Це "однонога" CANNONDALE "Headshok Lefty Carbon ELO". CANNONDALE, мабуть, єдиний виробник велосипедів, який сам робить вилки. Вага 1480 г, хід 91 мм, перевернута, дві полукоронного, карбоново-алюмінієві штани, спеціальна вісь для кріплення колеса і оригінальний вузол ковзання ноги в "штанах", рульова труба під стандарт CANNONDALE - 1,56 дюйма, повітряна позитивна камера, масляний демпфер . Регулювання тиском повітря і електронне блокування з кнопкою на кермі, ціна, близько 1600 євро.