Велоспорт інфраструктури

Posted: четверг, 5 июля 2012 г. by Unknown in
0

 Велоспорт інфраструктури


   У спробі сприяти велосипеді деяких містах поставив велосипед коштує близько міських центрах, таких як ці на Briggate в Лідсі, Англія.
    Велосипедистів, пішоходів і автомобілістів роблять різні вимоги до конструкції доріг, які можуть привести до конфліктів. В деяких країнах віддавати пріоритет руху механічних транспортних засобів, наприклад, створення вулиця з одностороннім рухом системи, вільної праві повороти, перехрестя з круговим рухом високої потужності і сполучних доріг . Інші  можуть застосовуватися обмеження трафіку заходи з обмеження впливу автотранспорту. У першому випадку, їзда на велосипеді має тенденцію до зниження, а в останньому воно, як правило, зберігається. Іноді крайні заходи проти велосипедного може статися. У Шанхаї, де велосипеди були колись домінуючою вид транспорту , велосипедні подорожі по декількох дорогах міста було заборонено тимчасово в грудні 2003 року.
    У районах, в яких їзда на велосипеді є популярним і закликав, цикл-стоянки використанні стійки для велосипедів , що замикається міні-гаражів, і патрулювали цикл парки використовуються в цілях скорочення крадіжок. Місцеві органи влади сприяти велосипедні, дозволяючи велосипедів для перевезення на громадському транспорті або шляхом надання зовнішніх пристроїв вкладень на громадському транспорті. З іншого боку, відсутність безпечних циклу парковка повторювані скарги велосипедистів з міст з низьким модальних частку на велосипеді.

    Екстенсивні системи шлях велосипеда можуть бути знайдені в деяких містах. Такі присвячені шляхам часто доводиться використовувати спільно з на лінії фігуристів, скутери, скейтбордистів, і пішоходів. Підрозділи велосипеда та автомобільного руху в містах зустрівся з перемінним успіхом, як з точки зору безпеки і велосипед просування по службі. У якийсь момент два потоки трафіку неминуче перетинаються, часто випадковий і перевантажених моди. Дослідження показали, що, у зв'язку з великим числом нещасних випадків на цих сайтах, деякі з таких роздільних схем може фактично збільшити кількість автомобілів велосипедів зіткнень.
    Велосипед вважається стійким видом транспорту, особливо підходить для використання в міських умовах і відносно коротких відстаней при використанні транспортних (у порівнянні з відпочинку). Тематичні дослідження і передової практики (від європейських міст по всьому світу, і деякі приклади), що заохочення і стимулювання такого роду функціональної їзди на велосипеді в містах можна знайти на ELTIS , портал в Європі для місцевого транспорту.
    Ряд європейських країн, включаючи Австрію, Данію, Францію, Німеччину, Італію, Нідерланди і Швеція, застосовувати строгу відповідальність по відношенню до велосипедистів, захищаючи їх. Наприклад, в Нідерландах, закон передбачає, що сильний учасник (наприклад, Водій автомобіля) несе відповідальність у випадку аварії з більш слабким учасником (наприклад, велосипедист), якщо можна довести, що поведінка велосипедиста не було б очікувати.
Крім того, в Нідерландах, водії знають, розраховувати на великий обсяг трафіку велосипедист і велосипедних доріжок, широко поширені і (в містах), закриті для скутерів . У зв'язку з цими питаннями кількість автомобілів велосипедів зіткнень з серйозними наслідками не тривожно високим в Нідерландах

0 коммент.: