Гірський велосипед випробувань

Posted: четверг, 5 июля 2012 г. by Unknown in
0


     Гірський велосипед випробувань , також відомий як спостережувані випробувань , є дисципліна гірського велосипеда , в якому вершник намагається пройти через смугу перешкод, не ступити на землю. Похідні від мотоцикла випробувань , вона виникла в Каталонії, Іспанія і, як кажуть, був винайдений батьком Ot Pi , мотоциклі чемпіона світу випробування вершника. Батько Пі хотіла сина, щоб дізнатися мототріала, практикуючи на звичайному велосипеді.
Випробування їзди є крайнім випробуванням велосипед навички поводження, за всі види перешкод, як природних, так і техногенного характеру. В даний час вона має сильне - хоча і невеликий - наступний по всьому світу, хоча він як і раніше в основному європейський вид спорту. Навички, узятих з досліджень їзди можуть бути використані практично на будь-який велосипед для балансу, наприклад, управляти гальмуванням і трек постійно , або балансуючи на велосипеді, не розміщуючи ногу. Велосипеди конкурс суду характеризуються потужними гальмами, широкий кермо, легкі частини, одна швидкість низька передача, низький тиск в шинах з товстим шини ззаду, відмінною геометрія рами, і як правило, не місце.

                                                                    Правила

    Загальний принцип в конкурсі велосипеда випробувань є їздити на кількість попередньо, секції (як правило, 2 кола з 10 розділів або 3 кола з 7 секцій), переможцем є вершник з найменшою кількістю очок в кінці конкурсу.
В даний час існує два офіційних типу правил конкуренції, примусу з боку UCI і BikeTrial Міжнародного союзу .
    Максимальна кількість балів, яку можна отримати в кожному розділі 5, найнижчий (і найкращий) балів 0 балів або «чистий». Найбільш поширений спосіб отримати Справа в тому, поставивши ногу в розділі, з цієї причини точок іноді називають "мазками". Деякі правила дотримання кількість очок, отриманих в межах розділу, наприклад, поклавши обидві ноги вниз або рукою може привести до 5 очок. Перевищення терміну курс або привести в 5 балів (BIU правил) або додатковий бал за кожні 15 секунд понад ліміт (UCI правил).
UCI
    В рамках правил UCI,  , якщо будь-яка частина велосипеда, за винятком шин торкнутися будь-якого об'єкта в курсі, тикати будуть. UCI правила були змінені, щоб цей формат після багатьох змагань завершився внічию і вершники були змушені їздити додатковий розділ. UCI правила також дозволяє райдерам, щоб конкурувати в обох мод і акції категорії.
Коли гонщик знаходиться в розділі, ні шин дозволено перетинати кордон стороні стрічки, навіть якщо колеса в повітрі. Руки водія повинні залишатися на кермі. Перед початком розділу, вершник має право увійти в неї, і розглянути всі елементи, але не повинні вводити його з велосипеда.
UCI Mountain Bike і випробування чемпіонатів світу проводяться щорічно і корону 20-дюймові та 26-дюймові колісні випробувань чемпіоном світу.

BIU

Велосипед суд вершник

Ці правила на відміну від UCI рахунки і частин велосипеда (наприклад, удар охоронця або удар кільця, шатуни і педалі) може спиратися на об'єкт, не в результаті "тикати". Рівень катання для еліти 20 "клас вважається найвищим у гоночний велосипед з розділу початківців встановлений на найвищому технічному рівні [ хто? ] .
Interscolar
Правила такі ж, як "БСС", але тільки людей, що належать до клубу або школі може конкурувати в цих, це на нижчому рівні студентів, щоб дізнатися, як конкурувати.
Велосипеди дизайн

      Випробування велосипеди часто проектуються без урахування кріплення сидінь. Конкурс їзди не потрібно водієві сісти і бездіяльність дозволяє легше велосипед, який перешкоджає не стільки з тілом руху вершника. Гальма повинні бути більш потужними, ніж стандартні гальма велосипеда, щоб запобігти колеса від руху, коли підстрибуючи на нерівній поверхні. Шини і диски є широкий дозволяє низького тиску і збільшення контакту і зчеплення. Передаточне число нижче, ніж на більшості велосипедів, щоб забезпечити потужність і швидкий розгін, необхідних для переходу на велосипеді зазвичай низьких швидкостях випробування їздою.
Відповідно до діючих норм конкуренції є два класи випробувань велосипеді визнання. Як Відмінною особливістю класів є приблизний діаметр колеса мотоцикла, класи відомі як 20 "і 26". Ці конкретні розміри взяті з раніше доступних велосипедах.
20 "-" велосипед Mod "

26 "-" велосипед запас 

     Рано гірські велосипеди були добре підходить для їзди дослідження робиться, і тому окремий клас був введений для них. 26 "використовується для позначення гірських велосипедів зберігаються в початковий стан. 26 "класифікується велосипеди повинні були мати принаймні шість робочих передавальні числа і місця. Тепер, однак, це позначення часто використовується для опису будь-яких випробувань велосипед з 26 "колесами. Загальний розділ є відсіву відстанню 135 мм. Існує підкатегорії на місці випробувань мотоциклів, іноді називають «Modstock велосипед»: ці велосипеди мають 26-дюймові колеса, але мають горизонтальні відсіву, як на велосипедах мод в порівнянні з вертикальними звільненими у запас велосипедів. Відстань між відсіву часто менше, за розміром задньої маточини з 20 "велосипед. Горизонтальна звільнених стає все більш і більш поширеним явищем.

0 коммент.: