Круті спуски
Posted: четверг, 5 июля 2012 г. by Unknown in
0
Гірські велосипеди ( DH ) є час судового розгляду на гірських велосипедах захід, що проводиться по ходу з чистим зниженням висоти. Як випливає з назви цієї дисципліни передбачає, гірські гонки проходять на крутих схилів, в результаті високої швидкості спуску, а також зі збільшеним часом повітря зі стрибками та іншими перешкодами. Безперервний курс визначається з кожної сторони смуги стрічки. Ширина звичайно, може сильно відрізнятися по довжині, звичайно, але це, як правило, приблизно від 2 м і 10 м в ширину. Вершники одна спроба дістатися до фінішу в найкоротші терміни, залишаючись при цьому між стрічкою. Вершник повинен вибрати свій шлях (або прямий) шкоди між найкоротші строки і рядки, в якій можна пройти найвищу швидкість. Якщо спортсмен залишає курс перетину або порушення стрічку, вона повинна повернутися до курсу на момент виходу. Вершники почати з інтервалами, часто висівають від самої повільною до найшвидшої. Курси зазвичай займає від двох до п'яти хвилин і виграшних полях часто менше ніж за секунду. Вершники приурочені обладнання аналогічної використовуваної в швидкісному спуску на лижах.
Історія
1-й спуск час слідчих гонка відбулася в Fairfax, штат Каліфорнія , 22 жовтня 1976 fireroad зараз називають Дорожня Repack, у зв'язку з необхідністю для упаковки одного заднього гальма центром після спуску. Велосипеди використовували засновані на пляжі крейсерів, що не було ні одного заднього гальма, які працювали на педалі у зворотному напрямку. Механізм прийшов в дію викликає конічними металів (бронза?) Гальмівних колодок для намотується на потік в конічну центр металу. Для запобігання металевими гальма від схопивши його завжди була сповнена жирів. Інтенсивне використання гальм під час спуску може викликати гальма на тепло, плавлення жиру, поки вона видалена з центру і необхідності перепакування. Десять гонщиків зійшов 1300 футів від Repack близько 5 хвилин. Перші велосипеди для убування були відомі як "klunkers" або "велосипед газет": крейсера каботажне судно гальма використанням балон шини . Перше імпорті в Америку Ігнац Schwinn До 1979 року двох організаторів і конкурентів Repack вниз, Чарлі Келлі і Гарі Фішер заснував компанію, яка називається спорт, Гірські. В гірських велосипедах виріс величезний в 80-х років, гірські гонщики продовжували використовувати як жорсткий або обмежених підвіски (до 2 дюймів) велосипеди, і цілі зробили спуск велосипеди не були зроблені до 90-х років. Деякі з цих нововведень включені подвійна корона вилки підвіски і дискових гальм , а також дуже складні конструкції рама підвіски.
Пізніше, райдери з усіх дисциплін велосипедного почав фокусуватися на гору. Зокрема, багато гонщики BMX зробив кросовер, в тому числі чемпіони, такі як Джон Томак (Team Томак велосипеди), і Брайан Лопес . Їх вплив проявляється в підвищеній труднощі багато курсів, зокрема, великі скачки й падіння аспект вниз. Зрілого віку для катання на гірських велосипедах було його включення на першому UCI Mountain Bike чемпіонату , який відбувся в 1990 році в Дуранго, штат Колорадо .
Гірські велосипеди та обладнання
Сучасний спуск велосипеди важать від 14 до 19 кг (від 30 до 42 фунтів ), і зазвичай мають повний підвіски і рама геометрії, відкинутися далі (нероба геометрії), ніж в інших гірських велосипедів. У 2006 році, 203 мм (8 дюймів) є «нормою» для підвіски проте деякі комерційно доступні великий гірський велосипед для фрірайду може мати більше 300 мм (12 дюймів). Великий діаметр 203-5 мм (8 дюймів) гідравлічні дискові гальма помірної швидкості. Гірські велосипеди і велосипеди для фрірайду схожі, але є невеликі відмінності. Гірські велосипеди гонки звичайно набагато нижче, і є нероба головою кути, ніж фрірайд велосипедів, таким чином, що велосипед є більш стабільною на швидкості і в поворотах. Freeride велосипеди мають більш крутий геометрії і вище висота каретки, щоб вони краще підходять для балансу і маневреності, однак фрірайд велосипедів іноді використовують одну вилки корона, яка коротше в подорож завдовжки і легше, ніж подвійна корона вилки часто використовується гору вершників , подвійна корона вилки, як правило, близько 200 мм (8 дюймів) подорожі, і одна корона вилки зазвичай становить близько 180 мм (7 дюймів) максимум.
Гірські передача функцій бронежилети і анфас шоломи, шоломи, часто оцінив CE, CPSC, ASTM і стандартам, проте рідше DOT і Snell , інші засоби захисту, такі як шийний бандаж можуть бути додані, щоб зменшити ризик (в результаті чого відправитися в контрольованій зупинки) [ 5 ] шиї та травму хребта.