Види амортизаційних вилок
Posted: воскресенье, 29 июля 2012 г. by Unknown in
0
Пружинно-еластомірні - конструкція вилки працює за рахунок стиснення сталевий кручений пружини, намотаною на сталевий штир, зверху пружина покрита гумовою захисною гофрою.

Пружинно-масляні - володіють хорошими характеристиками на стиск працює пружина, як демпфера служить масло, яке обмежує швидкість стиснення або разжатия вилки перетікає через систему жиклерів, це відбувається завдяки перетікає по ємностей маслу через систему клапанів. Крім того масло демпфера може використовуватися для змащення частин вилки-відкрита ванна. Такі вилки добре працюють, мають зовнішні та внутрішні регулювання дозволяють налаштувати їх роботу або заблокувати вилку при їзді по рівному асфальту. Пружність роботи вилки визначається жорсткістю пружини, щоб змінити жорсткість треба замінити пружину.
Повітряно-масляні - в таких вилках демпфером служить масло, а металева пружина замінена на герметичну ємність працюючу за рахунок стиснення газу, такі вилки важать менше і мають більш якісним опором стисненню. Між двома ємностями знаходиться поршень, який при навантаженні на вилку стискає газ, тим самим імітуючи роботу пружини. Повітряні вилки бувають високого тиску - менш чутливі зміни навколишньої температури і низького тиску - більш зносостійкі і для їх накачування не потрібен спеціальний насос. Крім того пружність вилки і налаштування під вагу велосипедиста легко здійснити змінюючи тиск повітря в ємності. Повітряні вилки легше пружинних. Один істотний недолік - підбурювання повітря, але сучасні ємності надійні і підкачувати таку вилку доведеться не часто.
Більшість сучасних амортизаційних вилок мають рульову трубу діаметром 1 і 1/8 дюйма. Цей загальноприйнятий стандарт підтримують виробники велосипедів, велосипедних рам і рульових колонок.