Складові частини вилки

Posted: воскресенье, 29 июля 2012 г. by Unknown in
0


   Шток — вісь вилки, яка жорстко запресована в корону вилки. Шток вставляється в рульовий стакан рами велосипеда і міцно утримується підшипниками рульової колонки. До штоку кріпиться винос керма велосипеда. Шток може бути сталевим, алюмінієвим або карбоновим.



   Корона — деталь вилки, в яку запресований шток і обидві ноги вилки. Корона виготовляється з алюмінію литтям, із наступним куванням (всі вилки середнього і вищого класу) або карбону (якщо шток теж карбоновий).
   Ноги — частини вилки трубчастого профілю, які або з'єднуються з віссю колеса безпосередньо (у жорстких вилок і називаються також перами), або телескопічно засуваються всередину конструкції штанів (у амортизаційних вилок). В ногах амортизаційних вилок частково розташовуються: зовнішні регулювання вилки, пружини і демпфери. Ноги вилок виготовляються зі:
-Сталі з подальшим хромуванням робочої поверхні (вилки нижчого рівня);
-Сплавів авіаційного алюмінію з покриттям робочої поверхні з твердого зносостійкого лаку бежевого кольору (всі вилки середнього і більшість вилок вищого класу);
-Сплавів авіаційного алюмінію з покриттям робочої поверхні з твердого зносостійкого тефлонового лаку чорного кольору (всі вилки фірм «Marzocchi» і «Risse racing»);
-Сплавів авіаційного алюмінію з наступним нікелюванням робочої поверхні (гоночні вилки Marzocchi вищого класу для даунхілу і крос-кантрі).
    (Термін служби найпоширеніших алюмінієвих ніг і їх покриття дуже великий, проте покриття з твердого зносостійкого лаку сильніше інших піддається сколам при випадкових механічних пошкодженнях, і вимагає акуратності.)
   Штани - деталь вилки, що складається з двох «стаканів» трубчастого перетину, з'єднаних у більшості випадків разом горилою (бустером) як єдина деталь (не відноситься до вилок перевернутого типу). Всередину штанів засуваються ноги вилки. Штани виробляються з дешевих алюмінієвих сплавів (вилки нижчого класу) і дорогих міцних алюмінієвих сплавів (деякі замовні вилки для хардкорного фрірайду); сплавів алюмінію з магнієм або багатошарової конструкції з алюмінієвих сплавів і карбону (деякі вилки вищого класу аж до даунхільних). Більшість вилок має штани з магнієвого сплаву з алюмінієм.
   На штанах амортизованих або ногах жорстких вилок є кріплення для гальм типу V-brake або (і) кріплення для дискових гальм
   Дропаути - точки кріплення колеса - зазвичай є єдиною деталлю з штанами. Однак якщо штани карбонові, то дропаути робляться зі сплаву алюмінію. Окремі моделі вилок мають дропаути з нержавіючої сталі, що знімає поширену проблему корозії магнію в цьому місці.


0 коммент.: