Альтернативні

Posted: понедельник, 9 июля 2012 г. by Unknown in
0

     Багато громадян через особливості своєї фізіології, переконання або емоційного стану не можуть або не бажають використовувати велосипед класичної будови. Проте винахідливість конструкторів велосипедів дозволяє задовольнити потреби навіть найвимогливіших. Великий різновид створюваних велоконструкций можна грубо розділити на наступні категорії:
  1. тандем
  2. трицикл
  3. велогібрид
  4. веломобіль
  5. велоколяска
1)Тандем
Конструкція рами тандему дозволяє пересуватися на ньому двом громадянам. В процесі педалювання беруть участь обидва велосипедисти. Управляє тандемом тільки один, передній. Дозволяє разом з сильним наїзником їхати менш підготовленій людині, проте від обох потрібна прекрасна координація.




2)Трицикл

Триколісна і дуже стійка машина. Конструкція дозволяє їздити тим, у кого немає достатньої координації для пересування на двоколісному велосипеді. Досить великий простір між задніми колесами дозволяє встановлювати міні-кузов для перевезення невеликих вантажів. Якщо замість кузова встановлюються додаткові крісла, то використовується як велотаксі для перевезення пасажирів.


3)Велогібрид
Незвичайне поєднання і розташування компонентів і вузлів такого механізму виділяють його із загальної маси велосипедів. Крім того низька посадка пілота дозволяє зменшити опір повітря і дуже сильно підвищити швидкість руху, витрачаючи при цьому набагато менше енергії ніж на класичному велосипеді.

4)Веломобіль
Прагнення перейти до екологічно чистого але місткого транспорту привели до створення машини з велосипедним приводом. Кермове управління схоже на автомобільне. В процесі педалювання беруть участь всі пасажири. Є можливість установки невеликого кузова, що дозволяє перевозити необхідні в дорозі речі.


5)Велоколяска
Виконується в двох варіантах: пасажирському і вантажному. Кріпиться до велосипеда або веломобілю ззаду спеціальним шарнірним кріпленням. Дозволяє перевозити більш габаритний і важкий вантаж або додаткових пасажирів, наприклад дітей.

0 коммент.: